خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» مقدماتی المپیک فوتبال امیدهای آسیا

مقدماتی المپیک فوتبال امیدهای آسیا

امروز بازی زیبایی را مشاهده کردیم بین تیم های امید ایران و کره جنوبی؛ کره ی جنوبی پر افتخار ترین تیم امید های آسیاست و در نقطه مقابل تیم با استعداد ولی کم افتخار ایران حضور دارد؛ ایران در بازی ابتدایی با ازبکستان با تساوی رو به رو شد و در این بازی برای پیروزی به میدان میرفت اما در مقابل کره ی جنوبی با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا همه چیز به بازی با چین بستگی داشته باشد.به راستی چرا ایران در راهیابی به المپیک دچار مشکل شده به طوری که از آن به عنوان طلسم یاد میکنند؟؟؟ فرق تیم ملی ما با کره جنوبی چیست ک آنها پر افتخار ترین تیم امید های آسیا هستند ولی ما همچنان حسرت رفتن به المپیک را داریم؟؟؟ برای پاسخ به این سوالات باید به سالهای قبل و تدارکی ک ایران برای مسابقات المپیک ۲۰۲۰ دید توجه کرد؛تیم ملی امید ابتدا به زلاتکو کرانچار سپرده شد؛ کرانچار که سابقه و آشنایی خوبی در فوتبال ایران داشت سکان هدایت تیم ملی امید را در دست گرفت اما از همان ابتدا با مشکلاتی مواجه شد؛ بازیکنانی که در تیم ملی امید بازی میکردند از سوی باشگاه ها مجوز حضور در اردو و تمرینات تیم ملی را نمیگرفتند و در اردو بازیکنان کمی حضور پیدا میکردند ؛ از طرف دیگر کرانچار از دخالتهای مدیر فنی تیم یعنی حمید استیلی در دعوت ملی پوشان دلخور بود و بالاخره از تیم ملی امید رفت. 

در این مدت هم استیلی و کرانچار با کی روش بر سر ساختمان پک هم بحث و جدل داشتند که این هم کم مشکلی نبود. 

کرانچار رفت تیم ملی امید مدتی بدون سرمربی ماند و بالاخره فرهاد مجیدی که سابقه مربیگری در تیمهای پایه ی اسپانیول را داشت سکان هدایت را در دست گرفت؛ او چند باری هم سابقه مربیگری استقلال را در کارنامه داشت. 

مجیدی بی تجربه تیم را تمرین میداد و چند بازی دوستانه هم با کشور های دیگر داشت که موفق نبود ولی همه به تیم او امیدوار بودند تا اینکه مجیدی هم ناگهان از هدایت تیم ملی استعفا داد. نقل های زیادی از علت استعفای او بود که مهمترین آنها دخالت استیلی در لیست دعوت شدگان و عدم همکاری باشگاه ها بود. 

باز هم تیم ملی امید بدون سرمربی بود و بدون تمرین و بدون اردو و بدون امکانات و بازی دوستانه... این بار حمید استیلی سرمربی تیم ملی امید شد و بازیکنان را دعوت کرد و چند بازی دوستانه تدارک دید با تیم تمرین کرد و از تیم و شرایطش اظهار امیدواری کرد... تیم ملی امید با حمید استیلی که خیلی وقت بود از دنیای مربیگری فاصله داشت و شاید دانشش بروز نبود به مسابقات مقدماتی المپیک رفت و بازی اول نمایش نسبتا امیدوار کننده ای نشان داد و با ازبکستان تساوی کرد ولی در بازی دوم به کره ی جنوبی قدرتمند باخت تا همه چیز در بازی با چین مشخص شود؛به امید موفقیتشان و رسیدن به المپیک بعد از سالها حسرت اما اگر باز هم ناکام ماندیم خطا ها و اشتباهاتمان را لیست کنیم برای چهار سال بعد که باز هم حسرت نخوریم. 


نویسنده: مهدی داودزاده




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده